ОЦІНЮВАННЯ ВЕБ-КВЕСТУ
|
|||
Відмінно
|
Добре
|
Задовільно
|
|
Розуміння завдання
|
Робота демонструє точне розуміння завдання.
|
До роботи увійшли матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми
матеріалу та матеріали, які не мають відношення до неї; використовується
обмежена кількість джерел.
|
До роботи увійшли матеріали, які не мають безпосереднього відношення до
теми; використовується одне джерело; зібрана інформація не аналізується.
|
Виконання завдання
|
Вивчаються різні джерела; висновки аргументовані; всі матеріали мають
безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно.
|
Не вся інформація з достовірних джерел; частина інформації не має прямого
відношення до теми.
|
Випадково відібраний матеріал; інформація неточна або не має відношення
до теми; неповні відповіді; не робиться спроба оцінити або проаналізувати
інформацію.
|
Результати роботи
|
Результати роботи представлено чітко, логічно; наявні власні висновки;
демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалів, визначеність позицій.
|
Наявна точність і структурованість інформації; оригінальність оформлення
роботи; недостатньо виражено власну позицію. Робота схожа на інші учнівські
роботи.
|
Немає чіткої структури, логічність викладу відсутня; відсутня власна
позиція.
|
Творчий підхід
|
Представлені різноманітні підходи до розв’язання проблеми; робота
відрізняється індивідуальністю та виражає власну позицію.
|
Демонструється один варіант вирішення проблеми; проводяться порівняння,
але відсутні висновки
|
Учень просто копією інформацію із запропонованих джерел; відсутні
критичні погляди на проблему.
|
створений до тижнів природничо-математичних наук, вчителем фізики та інформатики Лісівського НВК Олександрівської районної ради Кіровоградської області
Критерії оцінювання веб-квесту
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар